Inspirera och informera med native-annonsering

En native-annons är ett smart sätt att informera och inspirera kring din produkt. Den rymmer mer information än en klassisk annons samtidigt som den ofta har högre trovärdighet eftersom den utformas på samma sätt som det redaktionella materialet.

Populärt bland läsarna
Läsarna rankar våra native-lösningar högt – bland de mest intressanta artiklarna i hela tidningen, ofta till och med högre än de redaktionella artiklarna.

Native-innehållet produceras (precis som resten av tidningen) av Tidningen Vi och redaktören Anna Thorsell samt matinspiratör och provkökschef Sara Begner – i nära samarbete med dig.

Vi erbjuder flera olika spännande alternativ beroende på vad du vill ha ut av native-annonseringen:

Klassisk native-annons. Inspirera och informera i artikelform om spännande nyheter eller företagets/produktens historia.

Coops provkök på uppdrag. Låt Coops matkreatör Sara Begner och hennes team ta fram ett recept eller tips baserat på din produkt.

Nytt på hyllan. Ge din produktlansering all uppmärksamhet den förtjänar genom att synas på vår populära plocksida Nytt på hyllan.

Tips i tiden. På denna lockande sida kan du lyfta fram en produkt som är aktuell just nu eller rätt i tiden utan att nödvändigtvis vara en nyhet.

Har du idéer på andra native-lösningar? Diskutera gärna dina förslag och tankar med oss – vi är öppna för spännande nya lösningar!

Vill du boka native eller veta mer?
Kontakta oss!

Fördelar med native

  • Hög trovärdighet
  • Rankas högt bland läsarna
  • Ge tips och recept kring din produkt
  • Berätta om nyhetslanseringar
  • Gör produktguider
  • Skapa inspiration
  • Få utrymme för storytelling
  • Dra nytta av Vi-redaktionen

Se prislista.

Coops provkök på uppdrag